TEMA 5: DOSSIER
Benvid@s de novo a este blog! Na entrada de hoxe explicarei as actividades que realizamos durante as sesións do Tema 5.
Para comezar, fixemos un
repaso do currículo, os seus elementos, as competencias clave e os graos de
concreción curricular. Estes contidos xa os estudaramos noutra asignatura, polo
que na aula repasámolos mediante unha actividade en pequenos grupos aleatorios.
Cada grupo tiña que responder ás preguntas plantexadas para despois poñelas en común tanto
de forma oral coma a través de Mentimeter.
En segundo lugar, volvemos a dividirnos en pequenos grupos para pensar en actividades que incluíran as 7 competencias clave. No meu grupo pensamos que sería interesante organizar unha festa cunha temática relacionada con Reino Unido, pois así o alumnado traballaría todas as competencias:
- CCL: comunicarse
entre si e escribir as invitacións.
- CD: realizar invitacións mediante algún programa dixital e busca de información en internet.
- CMCCT: organizar e xestionar o número de invitados e invitadas á festa.
- CAA: planificar a festa con todos os problemas e tarefas que isto conleva.
- CSC: escoitar e respectar as opinións dos demais e ser capaces de chegar a acordos polo ben común, pois é esencial ao traballar en grupo.
- CIEE: participar de maneira activa neste proxecto, propoñer ideas, facer uso da súa creatividade, etc.
- CEC: decidir a temática da festa, pois o alumnado debería atender a diversos aspectos culturais da cultura británica.
Logo de coñecer as
propostas de todos os grupos, realizamos unha actividade en Kahoot. A través
desta aplicación pódense crear cuestionarios, e esta ferramenta pode ser moi
útil para facer as nosas clases máis interactivas. Neste caso, o tema do Kahoot
era o currículo en ESO, Bacharelato e FP e tratábase de 24 preguntas que tiñamos
que responder de maneira individual. Ao rematar este xogo, varias compañeiras e
eu coincidimos en que esta plataforma está moi ben, pero que pode resultar
bastante desmotivante para algúns alumnos/as e, ademais, favorece á
competitividade. Así mesmo, eu considero que era demasiado longo e que, se fose
máis curto, faríase máis ameno.
Despois fixemos de novo
un Kahoot, pero esta vez eran menos preguntas e puidemos facelas en grupo, polo
que a miña opinión con respecto ao último día mellorou. Realizar a proba por
grupos permite ampliar o teu coñecemento co saber dos teus compañeiros e
compañeiras e, ademais, diminúe a presión que sentes ao facelo só.
En último lugar,
comezamos a facer unha nova presentación entre toda a clase, esta vez sobre a
EOI, e a min tocoume facer de forma conxunta o apartado de Avaliación e cualificación das probas de certificación. Na seguinte sesión fixemos unha exposición conxunta para que todos puidésemos coñecer todos os aspectos.
En conclusión, nestas
dúas sesións traballamos os contidos relacionados co currículo dunha maneira
dinámica a partir de actividades moi diversas. Considero que esta forma de
aprender é moi enriquecedora, pois axuda a asimilar conceptos dunha maneira
máis amena que unha simple explicación teórica e, ademais, permítenos
coñecernos máis entre nós a pesar de tratarse dun tipo de docencia online.
Comentarios
Publicar un comentario